همکاری ایران پی یو با نمایشگاه پلی یورتان ترکیه

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

نمایشگاه پلی یورتان اورآسیای ترکیه Putech Eurasia 2015 بزرگترین نمایشگاه تخصصی صنایع پلی یورتان در خاورمیانه است که هر دوسال یکبار برگزار شده و بسیاری از شرکت های برندهای معروف جهان در حوزه پلی یورتان در آن شرکت می کنند.

پایگاه صنایع پلی یورتان ایران (IranPU) در دومین سال فعالیت خود در راستای معرفی شرکت های فعال در حوزه صنایع پلی یورتان ایران و نمایش قابلیت ها و توانایی های تولیدی، فنی و تجاری ایران به بازارهای جهانی و منطقه ای در اولین گام قرارداد همکاری را با نمایشگاه پلی یورتان اورآسیای ترکیه Putech Eurasia 2015 که  ۲۱ الی ۲۳ آبان ماه سال ۱۳۹۴ در محل نمایشگاه های بین المللی استانبول برگزار می گردد، منعقد نموده است.

در این قرارداد همکاری بر گسترش همکاری های رسانه ای معرفی این نمایشگاه به فعالین صنایع پلی یورتان ایران و ارائه توانمندی های تولیدی، فنی و تجاری شرکت های ایرانی به بازارهای بین المللی علی الخصوص بازارهای کشورهای همسایه و آسیای میانه تاکید شده است.

نمایشگاه پلی یورتان ترکیه

نمایشگاه پلی یورتان ترکیه

همچنین در حوزه فعالیت های بین المللی و در راستای کمک به گسترش صادرات مواداولیه، ماشین آلات تزریق، محصولات پلی یورتانی و دانش فنی به کشورهای همسایه، پایگاه تخصصی صنایع پلی یورتان ایران اقداماتی را در دست اقدام دارد که به زودی به اطلاع شما همکاران گرامی خواهد رسید.

لازم به ذکر است که نمایشگاه پلی یورتان اورآسیای ترکیه Putech Eurasia 2015 بزرگترین نمایشگاه تخصصی صنایع پلی یورتان در خاورمیانه است که هر دوسال یکبار برگزار شده و بسیاری از شرکت های برندهای معروف جهان در حوزه پلی یورتان در آن شرکت می کنند.

در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در این رابطه در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.