حضور شرکت کاج طلائی آفاق در دو نمایشگاه تخصصی

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳

حضور شرکت مهندسی کاج طلائی آفاق مطابق سنوات گذشته در ششمین دوره نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان و سیزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور تهران با هدف اطلاع رسانی علمی و آشنائی بازدید کنندگان با فرایند بهینه سازی مصرف انرژی با استفاده از عایق های پلی یورتان و پلی یوریا

حضور در در ششمین دوره نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان

شرکت مهندسی کاج طلائی آفاق در ششمین دوره نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان که در مورخ ۳ الی ۶ آبان ماه سال ۱۳۹۳ در محل شبستان مصلی امام خمینی (ره ) برگزار گردید، شرکت نمود.
هدف از حضور در این نمایشگاه اطلاع رسانی علمی و آشنائی بازدید کنندگان با فرایند بهینه سازی مصرف انرژی با استفاده از عایق های پلی یورتان و پلی یوریا بوده است.

کاج طلائی آفاق

کاج طلایی آفاق

کارشناسان شرکت با در اختیار قراردادن اطلاعات فنی در مورد نحوه اجرا و ساختار عایق های حرارتی و رطوبتی پلی یورتان و پلی یوریا به بازدیدکنندگان، سعی در آشنایی بیشتر مخاطبان با مقوله مصرف بهینه انرژی در ساختمان ها، صنایع پتروشیمی و کارخانجات صنعتی را داشتند.

شرکت مهندسی کاج طلائی آفاق از جمله شرکت های دانش محور در این حوزه بوده و در تمام نمایشگاه ها سعی دارد با ارائه مشاوره های فنی، بازدید کنندگان را با عایق های نوین آشنا نماید.

حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور

همچنین سیزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور در محل دائمی نمایشگاه های تهران در تاریخ ۴ الی ۷ آبان ماه ۱۳۹۳ برگزار گردید.
مطابق سال های گذشته شرکت مهندسی کاج طلائی آفاق در این نمایشگاه نیز حضور به هم رسانید. استقبال دست اندرکاران صنعت دام و طیور به خصوص مرغداران از غرفه شرکت بسیار چشمگیر بود.
نکته قابل ذکر این است که صنعت مرغداری یکی از صنایع پیشرو در زمینه استفاده از عایق های پلی یورتان جهت مصرف بهینه انرژی می باشد، این صنعت به فراست نقش مصرف بهینه انرژی را در کاهش هزینه ها دریافته است.
تلاش چندین ساله شرکت مهندسی کاج طلائی آفاق در فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی در مرغداری ها، موجب شده است که این شرکت یکی از شناخته شده ترین و قابل اعتمادترین شرکت ها در زمینه اجرای عایق های حرارتی پلی یورتان در صنعت دام و طیور باشد.

مجری فوم پاششی پلی یورتان

polyurethane spray foam iran