شرکت ۲۵ کشور در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

دهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در تاریخ ۲۵ تا ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

مدیر دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به حضور ۲۵ کشور در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست اشاره کرد و گفت: تاکنون حضور نمایندگان ۱۳ کشور اروپایی در این نمایشگاه قطعی شده است.
محمد مقاره روز شنبه در جمع خبرنگاران به افزایش تعدادکشورهای خارجی حاضر در نمایشگاه ایران پلاست اشاره کرد، افزود: با توجه به لغو تحریم ها و فضای پساتحریم درخواست شرکت های معتبر اروپایی برای حضور در دهمین نمایشگاه ایران پلاست افزایش یافته است.
مدیر دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با بیان اینکه برای نخستین بار در طول برگزاری این نمایشگاه بین المللی، تعداد کشورهای حاضر در نمایشگاه ایران پلاست به ۲۵ کشور رسیده است، اضافه کرد: هم اکنون شرکت هایی از اروپا، اسیا، آفریقا و اقیانوسیه برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

وی ادامه داد: نمایندگان ۱۰ کشور آسیایی، ۱۳ کشور اروپایی، یک کشورآفریقایی و یک کشور از قاره اقیانوسیه در این نمایشگاه بین المللی حضور خواهند داشت.
مقاره گفت: تاکنون شرکت هایی از فرانسه، استرالیا، انگلیس، آلمان، اتریش، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، هلند، دانمارک، لهستان، روسیه، جمهوری چک، بلژیک، چین، کره جنوبی، تایوان، هند، سنگاپور، ترکیه، امارات متحده عربی، عراق، بحرین، پاکستان و آفریقای جنوبی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی و ثبت نام کرده اند.
وی با بیان اینکه این شرکت های خارجی در فضایی به وسعت حدود هشت هزار متر مربع، حضور می یابند، گفت: به سبب استقبال شرکت های خارجی میزان فضای اختصاص یافته به شرکت های خارجی افزایش یافته است.
مقاره به برگزاری این نمایشگاه در دوره پساتحریم اشاره کرد و گفت: برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست، همزمان با لغو تحریم ها به بهترین فرصت برای انتقال دانش، تکنولوژی، انتخاب شرکای مطمئن، جذب سرمایه و بازاریابی برای شرکت های فعال در صنایع تکمیلی پتروشیمی، پلاستیک، پلیمر، پلی یورتان و صنعت پتروشیمی کشور تبدیل شده است.

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است.
این نمایشگاه امروز بزرگترین رویداد صنعت پلیمر و پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می رود و در بین نمایشگاه های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه بندی می شود.
این نمایشگاه ۹ دوره موفق را پشت سر گذشته است. نگاه آماری به دوره های گذشته نشان می دهد این نمایشگاه با همه مشکلات و مسائل پیش رو توانسته است روند رو به رشدی را طی نماید. به طوری که تعداد شرکت کنندگان در این نمایشگاه از ۲۹۴ شرکت داخلی و خارجی در دوره نخست به ۷۶۰ شرکت داخلی و خارجی در نهمین دوره افزایش یافته است.
بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، دهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در تاریخ ۲۵ تا ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.
قدرت گرفتن صنعت پلاستیک کشور تنها یکی از مزایای برگزاری این نمایشگاه بوده است. علاوه بر این در سایه برگزاری این نمایشگاه تشکل های مختلفی نیز به منظور حضور موثرتر بخش های مختلف صنایع پلاستیک شکل گرفت که زمینه رقابت روزافزون و رونق بیشتر این صنعت شد.
به صورت خلاصه می توان به جزئیات برگزاری این نمایشگاه به شرح ذیل اشاره کرد:
– عنوان نمایشگاه : دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست
– نوع نمایشگاه : بین المللی تخصصی
– زمان برگزاری : ۲۵ الی۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۵ برابر با ۱۳ الی ۱۷ آوریل ۲۰۱۶
– مکان برگزاری : محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران
– ساعات بازدید : ۱۰ صبح الی ۴ بعد از ظهر
– سالنهای تحت پوشش :‌ سالنهای ۶ ، ۷ ، ۸، ۹، ۲۷، ۳۵‌ ، ۳۸ ،۴۰ ،۴۱ ، خلیج فارس ، میلاد و فضای باز
– فضای تحت پوشش : حدود ۵۰۰۰۰ مترمربع
– برگزارکننده : شرکت ملی صنایع پتروشیمی
– شماره های تماس : ۸۸۶۲۰۰۰۵-۰۲۱ ، ۸۸۰۵۹۸۳۴-۰۲۱
– فکس : ۸۸۶۲۰۰۰۵
– ایمیل : info@iranplast.ir
– سایت اینترنتی : www.iranplast.ir
– نشانی دبیرخانه : تهران ، خیابان شیخ بهایی شمالی شماره ۱۴۴ ساختمان مرکزی پتروشیمی طبقه دوم روابط عمومی

 

اگر قصد شرکت در این نمایشگاه را دارید می توانید برای خرید بلیط هواپیما به شکل لینم پیوست خرید اینترنتی بلیط هواپیما را انجام دهید