بلیط هواپیما و مزایای خرید اینترنتی آن

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸

بلیط هواپیما و روش های خرید آن همراه یکی از مشکلات بیزینس من ها در سفرهای داخلی و خارجی بوده است. به گونه ای که در تحقیقات میدانی صورت گرفته خرید بلیط هواپیما سومین موضوع مورد دغدغه ایشان در سفرهای کاری و بیزینسی هست. از اینکه بتوان بلیط هواپیما را ارزان رزرو کرد یا با […]

بلیط هواپیما و روش های خرید آن همراه یکی از مشکلات بیزینس من ها در سفرهای داخلی و خارجی بوده است. به گونه ای که در تحقیقات میدانی صورت گرفته خرید بلیط هواپیما سومین موضوع مورد دغدغه ایشان در سفرهای کاری و بیزینسی هست. از اینکه بتوان بلیط هواپیما را ارزان رزرو کرد یا با بهترین قیمت بلیط هواپیما خرید تا اینکه بتوان آن را از معتبرترین آژانس مسافرتی خرید کرد.

اما امروزه خرید اینترنتی بلیط وسایل سفر موضوع را عوض کرده است به گونه ای که می توان با این خرید اینترنتی به مزایای فراوانی دست یافت که تسهیل کننده سفرهای کاری ما به مقاصد داخلی و خارجی باشند.

 

مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما چیست؟

خرید آسان و سریع

خرید اینترنتی بلیط هواپیما نیز مانند بسیاری از خریدهای اینترنتی دیگر خریدی آسان و ساده هست. نه نیازی به پوشیدن لباس و خروج از منزل دارد و نه نیازی به گشتن بین این آژانس و آن شرکت مسافرتی و جستجوی بلیط مناسب برای سفر. شما هر کجای ایران که باشید می توانید با گوشی موبایل خود در سریع ترین و آسان ترین حالت ممکن بلیط هواپیمای سفر خود را در کمتر از ۳ دقیقه انتخاب و خرید کتید و اینگونه تایم خود را برای فعالیت های ارزش آفرین دیگر در زندگی و کسب و کار خودتان اختصاص دهید.

خرید بلیط هواپیما

دسترسی به تمامی بلیط های ایران و جهان

با همان موبایل یا کامپیوتر رومیزی خود می توانید به خرید ریالی تمامی بلط های جهان دسترسی داشته باشید. از پروازهای داخلی ایران گرفته تا خرید اینترنتی بلیط هواپیما برای پروازهای محلی کشورهای دیگر جهان به شکل ریالی با همین کارت شتابی که در دست دارید. نرخ ارز هم معمولا برای این خریدها با قیمتی پایین تر از نرخ ارز آزاد محاسبه می شود و این هم مزیت دیگزی هست.

 

از کجا بلیط پروازهای خارجی را اینترنتی خرید کنیم؟

در دنیا وب سایت ها و شرکت های مختلفی هستند که امکان خرید آنلاین بلیط از طریق این شرکت ها وجود دارد. معروف ترین وب سایت بین المللی خرید اینترنتی بلیط هواپیما در جهان وب سایت اکسپدیا هست که سالانه میلیون ها بلیط و خدمات سفر مانند رزرو هتل به مسافران کشورهای مختلف و مسافران بین المللی می فروشد. خدمات این سایت به اندازه ای گسترده هست که می توان از آن به بزرگترین وب سایت فروش خدمات گردشگری جهان نام برد

از جمله وب سایت ها و شرکت های معتبر فروش اینترنتی بلیط هواپیما در ایران نیز می توان به سایت خرید بلیط هواپیما به نام علی بابا اشاره کرد که با آدرس www.alibaba.ir در دسترس مخاطبان ایرانی هست. این وب سایت که رتبه یک خرید اینترنتی بلیط هواپیما هست همراه از سوی کاربران ایرانی به عنوان مرجع قیمتی و کنترل زمان پروازها مورد توجه بوده و هست و در چند سال گذشته خدمات خودش را از فروش بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی به پروازهای خارجیف بلیط قطار، بلیط اتوبوس، تورهای آنلاین، رزرو آنلاین هتل های داخلی و خارجی توسعه داده است.

یکی دیگر از وب سایت های معروف جهان در حوزه بلیط هواپیما که در کشور خودش و آسیا جزو بزرگترین وب سایت های فروش خدمات سفر هست، وب سایت یاترا در هند هست که به بیش از یک و نیم میلیارد نفر هندی خدمات خرید اینترنتی اقلام سفر را ارائه می کند.

 

پشتیبانی مهم ترین فاکتور در خرید بلیط هواپیما

اگر هنوز برای خرید اینترنتی بلیط پروازهای داخلی و خارجی خودتان شرکت یا وب سایتی را انتخاب نکرده اید و در حال مقایسه خدمات هستید، حتما فاکتور پشتیبانی آنلاین را مورد توجه قرار دهید. با توجه به شباهت سطح خدمات روش اینترنتی بلیط در شرکت های مختلف، انتخاب یک شرکت با پشتیبانی بالا به احتمال زیاد بهترین تصمیمی هست که می گیرید تا در تمام طول سفر خود با خیالی راحت و دلی آسوده باشید.