- - http://iranpu.com -

پیش ثبت نام نمایشگاه ایران پلاست آغاز شد

iranplast1

نهمین نمایشگاه ایران پلاست از ۳ تا ۷ مهرماه ۱۳۹۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد گردید.

در پایگاه اطلاع رسانی و ثبت نام این نمایشگاه به آدرس www.IranPlast.ir [1] درباره ان می خوانیم:

“نمایشگاه ایران پلاست بعنوان مهمترین رویداد بین المللی کشور در زمینه محصولات پلیمری موجبات گردهمایی سازمان ها، تشکل ها، انجمن ها،واحدهای تولیدی، صنعتی،بازرگانی وتحقیقاتی را از سراسر دنیا فراهم می آورد.

حضور شرکت ها و اتحادیه های معتبر و مهم بین‌الملل دراین نمایشگاه فرصت مغتنمی برای آشنایی وتعامل صنعتگران وتولید کنندگان کشورمان با آخرین تکنولوژی و دستاوردهای روز دنیاست.

گسترش جغرافیایی صادرات محصولات پلیمری و افزایش میزان آن که از اهداف اصلی نمایشگاه ایران پلاست می باشد، موجب اعتلای جایگاه کشورمان درتقویت واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و سربلندی کشورمان درعرصه رقابت جهانی خواهد بود.دراین میان نمایشگاه ایران پلاست بعنوان ابزاری موثر و سریع درجهت نیل به این اهداف محسوب می شود.

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از سال ۱۳۸۱ و با سازماندهی شرکت ملی صنایع پتروشیمی آغاز به کار نمود و طی سالیان بعد نیز تا سال ۱۳۸۵ به صورت سالیانه برگزار شد. از دوره ششم به بعد به منظور ارتقاء کیفی نمایشگاه و پرهیز از همزمانی با سایر نمایشگاه های مهم بین المللی مشابه، برپایی آن به صورت دوسالانه در دستور کار شرکت ملی صنایع پتروشیمی قرار گرفت.”

لازم به ذکر است که پیش ثبت نام شرکت ها برای حضور در این نمایشگاه از امروز (سوم خرداد ۱۳۹۳) آغاز شده است.

همچنین در اولین خبرنامه رسمی منتشر شده از این نمایشگاه (توسط نشریه بسپار: ناشر اختصاصی خبرنامه ایران پلاست نهم) درباره معرفی کلی آن می خوانیم:

iranplast 2014