- - http://iranpu.com -

BASF واحد جدید سیستم های پلی یورتان احداث می کند

کمپانی BASF برنامه ای برای صرف ۴۲ میلیون دلار به منظور ساخت واحد جدید تولید سیستم های پلی یورتان در Geismar ایالت لویزیانا ایالات متحده امریکا برای گسترش نمونه کارهای کاربردی و بهبود و پیشرفت ارائه خدمات به مشتریان آن شرکت دارد.

شرکت BASF اعلام کرده است که: واحد جدید احداثی به صورت کاملا خودکفا مواد خام مورد نیاز جهت اختلاط و تهیه سیستم های نهایی پلی یورتان برای گروه مشتریان مبلمان، خودروسازی، برودتی، دکوراسیون و … تولید خواهد کرد.

الاستوگران

سخنگوی شرکت گفت: هر واحد تولیدی سیستم های پلی یورتان (Polyurethane System House) شامل فروش، مراقبت از مشتری، خدمات فنی، توسعه فنی، تولید، کنترل و تضمین کیفیت و حمل و نقل می باشد. سیستم Geismar شامل تولید، کنترل و تضمین کیفیت و حمل و نقل خواهد بود.

او گفت: ساخت وساز در سایت جدید در نیمه دوم سال ۲۰۱۴ آغاز شده و در اواسط سال ۲۰۱۵ کامل خواهد گردید. در نهایت برای حدود ۲۲ نفر فرصت شغلی فراهم خواهد شد.

سخنگوی شرکت گفت: امکانات جدید برنامه های کاربردی گسترده، خدمات و راه حل های جدیدی برای مشتریان این شرکت ارائه می دهد و هدف نهایی از راه اندازی آن بهبود سرعت و کیفیت ارائه خدمات برای رشد بازار آمریکای شمالی این شرکت است.

پروژه اخیر BASF تعهداتش برای رشد آینده در منطقه و بازار را بر طبق گفته های Tom Yura نایب رئیس ارشد و مدیر عمومی  عملیات Gismar  نشان داد.

5E334F5C7D66B5F90C56A4717E2D9B96_292_292

Tom Yura می گوید: این پروژه موقعیت ما را به عنوان تامین کننده پیشرو در صنایع پلی یورتان برای ارائه راه حل های پایدار با ایجاد بهره وری و کوتاه کردن زنجیره تامین برای مشتریان، بیشتر تقویت کرد.

سخنگوی شرکت گفت: تولیدات شرکت درGeismar  شامل ۲ بخش مجزا می باشد. مرکز اصلی آن دارای ۲۲  واحد تولیدی می باشد که مبتنی بر بزرگترین سایت تولیدی شرکت می باشد.

او گفت : محصولات در واحد اصلی شامل طیف وسیعی از مواد شیمیایی مورد مصرف در صنایع پلی یورتان که در صنایع خودرو، مبلمان، چاپ، دارو، مراقبت شخصی، باتری، چسب، مواد پاک کننده، بسته بندی، ساخت و ساز، صنایع کشاورزی، فیبرهای اسپاندکس و الاستیک و تعداد زیادی از محصولات دیگر به کار می رود، می باشد.

سخنگوی BASF گفت: واحد دوم Geismar که Geismar Dinitrotoluene نامیده می شود، در نیم مایلی محل اصلی قرار دارد و مواد خام را جهت فوم های پلی یورتان که در مبلمان، تخت خواب، فرش و پکیج های خودرو به کار می رود، تولید می کند.

BASF دارای ۴۰ شرکت تولیدی سیستم های پلی یورتان (Polyurethane System House) در شبکه جهانی خود می باشند. آمریکای شمالی وابسته به لودویگسهافن، دفتر مرکزی آلمان BASF S.E. ، تولیدات کمپانی در لوئیزیانا همچنین شامل عملیات در Zachary و Vidalia می باشد.  هم اکنون حدود ۲۰۰۰ نفر در سراسر جهان در شرکت BASF آلمان مشغول به کار می باشند.

نویسنده : Iran PU