همکاری مشترک Mitsui ژاپن و SKC کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳

شرکت Mitsui ژاپن و SKC کره جنوبی طی بیانیه مشترکی، امضای تفاهم نامه همکاری‌های مشترک (joint venture agreement) در زمینه کسب و کار مواداولیه صنایع پلی یورتان را اعلام کردند. این همکاری مشترک، مجموعه‌ای جهانی ارزشمندی را در حوزه صنایع پلی یورتان برای مشتریان فراهم خواهد آورد.

همکاری مشترک Mitsui ژاپن و SKC کره جنوبی

شرکت Mitsui ژاپن و SKC کره جنوبی طی بیانیه مشترکی، امضای تفاهم نامه همکاری‌های مشترک (joint venture agreement) در زمینه کسب و کار مواداولیه صنایع پلی یورتان را اعلام کردند.

بنابر توافق طرفین، این همکاری مشترک از ابتدای آوریل سال ۲۰۱۵ میلادی (برابر با فروردین سال ۱۳۹۴) با اتمام مراحل اخذ مجوزهای لازم و صدور پروانه های مربوطه آغاز خواهد گردید.

این همکاری مشترک، مجموعه‌ای جهانی ارزشمندی را در حوزه صنایع پلی یورتان برای مشتریان فراهم خواهد آورد و فروش سالانه ۲ میلیارد دلار  تا سال ۲۰۲۰ برای آن پیش بینی می شود.

SKSandMCI

از چپ: جانگ سوک پارک (مدیرعامل SKC) و تسوتومو تانووا (مدیرعامل Mitsui)

استراتژی اولیه این همکاری مشترک شامل موارد زیر می باشد:

۱ – برآوردن نیازهای مشتریان در بازارهای درحال رشد

این همکاری مشترک در نظر دارد از شبکه جهانی شرکت‌های SKC و Mitsui برای پوشش بازارهای جنوب شرق آسیا، چین، کشورهای حوزه آسآن، اروپا و امریکا براساس روابط نزدیک با مشتریان و ارائه سرویس‌های فنی سریع و کارآمد، استفاده نماید.

۲ – ورود به کسب و کارهای جدید جهانی

این همکاری مشترک در نظر دارد با استفاده از ترکیب محصولات و فن‌آوری‌های دو شرکت مشتریان و برنامه‌های کاربردی جدیدی را توسعه دهد.

۳ – افزایش سودآوری

این همکاری مشترک در نظر دارد هزینه های بالای رقابت جهانی را با بهینه سازی منابع، به حداکثر رساندن بهره‌وری و استفاده از مواداولیه شرکت مادر پوشش داده و در این رقابت ایمن باشد.

این دوشرکت قصد دارند در همکاری مشترک خود با به حداکثر رساندن اثرات  ناشی از هم‌افزایی انباشته ادغام کسب و کار، سیستم محصول، دانش و اطلاعات در طول سال‌های همکاری از آن به عنوان مزیت رقابتی و راه حل نیازهای مشتریان بهره‌مند گردند.