- - http://iranpu.com -

گزارشی اختصاصی از اولین نمایشگاه کفش تهران

اولین نمایشگاه بین المللی صنعت کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته از ۲۶ تا ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۳ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید. این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۵ هزار مترمربع و در ۵ سالن برگزار گریدید. پیش از برگزاری این نمایشگاه بزرگترین رویداد و نمایشگاه چرم و کفش و صنایع وابسته داخلی، نمایشگاه تبریز بود که تیرماه هرسال در تبریز برگزار می گردد.

نمایشگاه کفش

در اولین نمایشگاه کفش تهران علاوه بر ۱۳۵ شرکت داخلی، شرکت کننده هایی از کشور های ایتالیا، ترکیه، چین، عراق، آلمان و فرانسه حضور داشتند.

این نمایشگاه با همکاری و مشارکت تشکل های هفتگانه؛ انجمن صنایع چرم ایران، اتحادیه چرم و مصنوعات وابسته، اتحادیه کفش دست دوز، اتحادیه کفش ماشینی، اتحادیه سراجان، اتحادیه تولید چرم مصنوعی و انجمن مدیران صنف کفش ایران برگزارگردید.

پلی یورتان کفش

در حوزه صنایع پلی یورتان، بسیاری از شرکت های تامین کننده مواد اولیه پلی یورتان، ماشین سازی های مرتبط با تزریق پلی یورتان، شرکت های تولید کننده صندل، کفش، زیره و کفی پلی یورتان حضور داشتند.

بطور کلی در جمع بندی این نمایشگاه می توان گفت که حضور شرکت ها و بازدیدکنندگان در اولین دوره برگزاری آن مطلوب ارزیابی می گردد و پیش بینی می شود این نمایشگاه در سال های آتی به رقیبی جدی برای نمایشگاه تبریز تبدیل گردد.

پلی یورتان کفش

رنگ پلی یورتان

پی یو کفش

ماشین تزریق پی یو کفش