نمایشگاه پلی یورتان چین China PU 2014

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۳

نمایشگاه PU China باردیگر به محل جدید نمایشگاه های بین المللی شانگـهای برگشته و از ۳ تا ۵ سپتامبر ۲۰۱۴ برابر با ۱۲ تا ۱۴ شهریورماه ۱۳۹۳ برگزار خواهد گردید.

نمایشگاه پلی یورتان چین China PU 2014

نمایشگاه پلی یورتان چین 2014

نمایشگاه پلی یورتان چین ۲۰۱۴  PU China باردیگر به محل جدید نمایشگاه های بین المللی شانگـهای برگشته و از ۳ تا ۵ سپتامبر ۲۰۱۴ برابر با ۱۲ تا ۱۴ شهریورماه ۱۳۹۳ برگزار خواهد گردید.

این نمایشگاه بین المللی محل بزرگترین گردهمایی متخخصان پلی یورتان در منطقه است. این رویداد فرصت بسیار مناسبی برای هدف قراردادن بازار رو به رشد پلی یورتان ها توسط شرکت ها می باشد.

شانگـهای در قلب بازار پلی یورتان چین، با بزرگترین تامین کنندگان داخلی این صنعت در چین واقع شده است. بازار پلی یورتان کشور چین یکی از بزرگترین بازارهای پلی یورتان در جهان بوده و ضریب رشد آن بیش از ضریب رشد تولید ناخالص ملی این کشور می باشد.

محرک اصلی بازار پلی یورتان چین، طبقه متوسط در حال رشد این کشور و نیازهای مرتبط با آن مانند صنعت ساختمان، صنعت مبلمان، تخت خواب و لوازم خانگی می باشد.

همچنین کشور چین بزرگترین تولید کننده چرم مصنوعی و مواداولیه صنایع کفش در جهان بوده و بزرگترین بازار جهانی فروش خودرو را دارد.

این عناصر در ترکیب با حمایت ویژه دولت چین از بازار پلی یورتان این کشور، موجب تبدیل نمایشگاه PU China به بهترین منبع برای معرفی فرصت های جدید برای گسترش کسب و کارهای پلی یورتانی منطقه شده است.