- - http://iranpu.com -

نمایشگاه پلی یورتان ترکیه PUTECH 2013

سومین نمایشگاه صنایع پلی یورتان ترکیه در روزهای چهاردم تا شانزدهم نوامبر ۲۰۱۳ برابر با بیست و سوم تا بیست وپنجم آبان ماه ۱۳۹۲ در مرکز نمایشگاه های بین المللی استانبول در سه سالن مجزا و با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت بین الملی فعال در حوزه صنایع پلی یورتان برگزار گردید.

کمپانی های شرکت کننده در این نمایشگاه عمدتا از کشورهای، ترکیه، آلمان، ایتالیا، چین و کره بودند که در رشته های مختلف از جمله: مواد اولیه پلی یورتان شامل کاتالیست ها، افزودنی ها و رزین های پلی یورتان، ماشین آلات تزریق، شکل دهی، قالب سازی و قطعات یدکی، سیستم هاوس های تولید مواداولیه پلی یورتان، رنگ های پلی یورتانی، سیلیکون ها و واکس های جداکننده  و سایر موارد و رشته های مرتبط با صنایع پلی یورتان بودند.

PUTECH_IranPU (4)

تعداد بازدیدکنندگان نشان از استقبال مناسب از این نمایشگاه پلی یورتان را داشت. بیشتر این بازدیدکنندگان از کشورهای ترکیه، ایران، عراق، پاکستان و کشورهای آسیای میانه بودند.

همچنین در مقایسه سومین نمایشگاه صنایع پلی یورتان ترکیه با دو نمایشگاه برگزار شده در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۰۹، می توان گفت که نمایشگاه سال ۲۰۱۳ فعال تر و پرنشاط تر برگزار گردید و از سوی کمپانی های بین المللی بیشتری  مورد توجه قرار گرفته بود.

بازدیدکنندگان ایرانی این نمایشگاه بیشتر از شرکت های خودرو سازی نیمه دولتی و قطعه سازی های پلی یورتان و برخی از بازرگانان فعال در واردات مواداولیه و ماشین آلات صنعت پلی یورتان ایران بودند.

PUTECH_IranPU

از سایر ویژگی های قابل توجه این نمایشگاه حضورپررنگ شرکت های تولیدی و بازرگانی چینی در این نمایشگاه بود. خانم سیندی جئو از شرکت یادونگ شیمی چین در این رابطه به ایران پی یو می گوید: نمایشگاه صنایع پلی یورتان ترکیه فرصت خوبی برای آشنایی بازرگانان چینی با بازارهای ترکیه و دروازه ورود به بازار پلی یورتان کشورهای آسیای میانه می باشد.

نمایشگاه صنایع پلی یورتان ترکیه PUTECH Eurasia به صورت دوسالانه برگزار می شود. زمان برگزاری نمایشگاه بعدی در اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی خواهد بود.

PUTECH_IranPU (1)