مواد پلی یورتان زیست سازگار برای صنایع کفش

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳

سیستم های UREXTER E در نتیجه فعالیت های واحد تحقیق و توسعه شرکت کویم در مرکز تحقیقاتی این شرکت در آفاننگو ایتالیا به منظور تولید محصولات سازگار با محیط زیست تولید و عرضه شده است و در تولید آن سعی شده تا از بالاترین میزان مواداولیه تجدیدپذیر استفاده شود. امروزه مصرف کنندگان به صورت گسترده ای در کنار توجه به کیفیت بالا به دنبال استفاده از محصولات سازگار با محیط زیست می باشند.

در طی هفته جاری شرکت ایتالیایی COIM  سیستم های پلی یورتانی جدیدی بر پایه منابع تجدید شونده در صنعت کفش با نام UREXTER E به بازار معرفی کرده است.

سیستم های UREXTER E در نتیجه فعالیت های واحد تحقیق و توسعه شرکت کویم در مرکز تحقیقاتی این شرکت در  آفاننگو ایتالیا به منظور تولید محصولات سازگار با محیط زیست تولید و عرضه شده است و در تولید آن سعی شده تا از بالاترین میزان مواداولیه تجدیدپذیر استفاده شود. امروزه مصرف کنندگان به صورت گسترده ای در کنار توجه به کیفیت بالا به دنبال استفاده از محصولات سازگار با محیط زیست می باشند.

مواد پی یو کویم

UREXTER E به عنوان یک انتخاب اولیه برای مواد اولیه پلی یورتان کفش، خواص فیزیکی و مکانیکی بسیار بالایی را در کنار استفاده حداکثری از مواد اولیه زیست سازگار فراهم آورده است.

این محصول در طیف گسترده ای از خواص موجود می باشد که موجب مزیت استفاده از آن در زیره بیرونی، زیره میانی و کفی طبی کفش ها می گردد.

شرکت کویم در نظر دارد تولید سیستم UREXTER E را در تمامی کارخانه های تولیدی خود در اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی و آسیا به اجرا درآورد.

همچنین این شرکت، پایداری و ثبات را به عنوان بزرگترین اولیت خود تعیین کرده است و  به اتخاذ سیاست هایی برای انتشار حداقلی گازهای گلخانه ای از محصولات و فرایند تولیدی خود متعهد می باشد.

مواد PU کویم