گروه متخصصان پلی یورتان ایران در Linkedin

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

به احتمال زیاد بیشتر شما عزیزان در شبکه تخصصی لینکدین Linkedin عضو هستید. همانطور که می دانید لینکدین شبکه ای اجتماعی و تخصصی است که امکان برقراری ارتباطات تخصصی و حرفه ای میان اعضا را فراهم می آورد. گروه متخصصان پلی یورتان ایران با نام IranPu در لینکدین ایجاد شده است.

همه چیز را همگان دانند

گروه متخصصان پلی یورتان ایران در Linkedin راه اندازی شد

 

دوستان و همکاران گرامی IranPU

حدود یک سال از راه اندازی پایگاه تخصصی صنایع پلی یورتان ایران  (IranPU.com) می گذرد. ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۲ که این پایگاه تخصصی به صورت رسمی آغاز به کار کرد، یکی از اهداف اولیه راه اندازی آن اطلاع رسانی و ارائه اطلاعات تخصصی در ارتباط با صنایع پلی یورتان بود. در یک سال گذشته کوشیده ایم تا با درج اخبار، مقالات، گزارش ها، فیلم ها، نیازمندی ها، پرسش و پاسخ ها و … در راه این هدف گام برداریم.

در این مدت با حدود ۳۵۰۰ نفر از علاقه مندان به  پلی یورتان در حوزه های مختلف و از طریق روش های ارتباطی متفاوت آشنا شدیم و خود از وجود چنین پتانسیل بالایی در صنعت پلی یورتان متعجب گشتیم. لازم به ذکر است که بیشتر این افراد به نوبه خود از متخصصان پلی یورتان ایران می باشند.

از قدیم هم شنیده ایم و گفته اند که همه چیز را همگان دانند. اکنون در آغاز سال دوم فعالیت این پایگاه تخصصی، علاقه مندیم تا شبکه تخصصی را برای آشنایی و همکاری این تعداد کثیر گروه متخصصان پلی یورتان ایران در Linkedin ایجاد نماییم، تا ضمن هم افزایی از طریق فعالیت مشترک، امکان بهره مندی از تجربیات علمی، فنی و تجاری این گروه برای همگان فراهم گردد.

ابتدا قصد راه اندازی انجمن گفتگوی اختصاصی متخصصان پلی یورتان ایران در سایت را داشتیم، اما پس از بررسی های کارشناسی و استفاده از تجربیات ارزشمند برخی از دوستانی که در همین یکسال گذشته با آن ها آشنا شدیم، بهتر دیدیم تا از پتانسیل های یک شبکه اجتماعی تخصصی پیشرفته برای این منظور استفاده نماییم.

به احتمال زیاد بیشتر شما عزیزان در شبکه تخصصی لینکدین  Linkedin عضو هستید. همانطور که می دانید لینکدین شبکه ای اجتماعی و تخصصی است که امکان برقراری ارتباطات تخصصی و حرفه ای میان اعضا را فراهم می آورد. گروه متخصصان پلی یورتان ایران با نام IranPu در لینکدین ایجاد شده است.

linkedin_iranpu_inside

یکی از ویژگی های بسیار عالی لینکدین، امکان بهره مندی از امکانات این شبکه در دستگاه های تلفن همراه هوشمند توسط اپلیکیشن این شبکه می باشد که استفاده از آن را بسیار آسان و جذاب می نماید.

از شما دعوت می کنیم با عضویت در گروه IranPU  (متخصصان پلی یورتان ایران) در شبکه لینکدین علاوه بر ما با حدود ۳۵۰۰ نفر از فعالان و متخصصان پلی یورتان ایران در ارتباط باشید.

در آینده در رابطه با نحوه فعالیت حداکثری در گروه IranPU (متخصصان پلی یورتان ایران) در شبکه تخصصی لینکدین اطلاع رسانی بیشتری خواهیم کرد.

عضویت در گروه متخصصان پلی یورتان ایران