- - http://iranpu.com -

سیم بکسل های دارای روکش پلی یورتان

شرکت کونتی تک، به تازگی نوآوری جدیدی در تولید سیم بکسل های دارای روکش پلی یورتان برای استفاده در آسانسورها ارائه نموده است.

این شرکت ادعا می کند که محصول جدید سیم بکسل های دارای روکش پلی یورتان که برای استفاده در آسانسورها ارئه شده توسط این شرکت ضمن خواص کششی سه برابری حدود ۲۰ درصد از نمونه مشابه فولادی ان سبک تر است.

download

در این نوآوری جدید صورت گرفته، ۴۹ رشته سیم فولادی ۲ میلیمتری با روکش پلی یورتان می باشد که موفق به کسب استاندارد کمیسیون اتحادیه اروپا شده است. همچنین این سیم بکسل های دارای روکش پلی یورتان در ضخامت های ۲۵ میلیمتری و ۵۰ میلیمتری نیز تولید و به بازار جدید سیم بکسل های دارای روکش پلی یورتان عرضه شده اند.

لازم به ذکر است که سیم بکسل های آسانسور به منظور نگهداشتن کابین و اتصال به وزنه های تعادل در آسانسورها کاربرد دارند. همچنین از این سیم بکسل ها به عنوان رابط بین گاورنر و پارشوت در کنار کابین آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد. بکسل ها عموما از نظر قطر به دسته های بزرگتر و نیز از نظر بافت و رشته و جنس به دسته های کوچکتر تقسیم بندی می گردند.

Light-weight-rope

مزیت افزوده سیم بکسل های دارای روکش پلی یورتان

از جمله مزایای عمده سیم بکسل های فولادی این است که پس از پاره شدن برخی از تارهای در میان رشته ها، سایر رشاه ها به دلیل طراحی فیزیکی تنیدگی بین آن ها، مانع از گسیختگی کامل سیم بکسل گشته و امکان ارائه سرویس قبل از پارگی کامل را به ما می دهد. حال این مزیت در سیم بکسل های دارای روکش پلی یورتان با افزوده شدن ۳ برابری مقاومت در برابر پارگی به مقدار بسیار زیادی تقویت می شود.

تقریبا روزی نیست که به کاربردهای پلی یورتان [1] درفراهم آوردن آرامش و ایمنی ما افزوده نگردد. قطعا در آینده نزدیک، زمانی که در حال استفاده از آسانسور هستیم، با سیم بکسل های دارای روکش پلی یورتان اطمینان و امنیت بیشتری خواهیم داشت.