- - http://iranpu.com -

حضور شرکت پاش کار در نمایشگاه رنگ و رزین تهران

نمایشگاه رنگ و رزین

شرکت پاش کار [1] مانند همانند سنوات گذشته با حضور فعال خود در چهاردهمین نمایشگاه رنگ و رزین تهران آماده ارائه آخرین تکنولوژی روز دنیا و همچنین ارائه اطلاعات فنی به بازدیدکنندگان محترم در مورد تجهیزات پاشش،انتقال و تزریق مواد پلی یورتان و رنگهای چند جزئی توسط کارشناسان متخصص خود می باشد.
بازدیدکنندگان محترم می توانند از آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینه تجهیزات پلی یورتان و رنگ های دو و چند جزئی در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین تهران از غرفه شرکت پاش کار واقع در سالن خلیج فارس غرفه ۳۵ واقع در نمایشگاه بین المللی تهران از تاریخ ۲۶ الی ۲۹ آذرماه دیدن فرمایند.

پاش کار

معرفی شرکت پاش کار

شرکت پاش کار در راستای همگامی با صنایع بزرگ در سال ۱۳۷۱ بر آن شد تا با آگاهی و شناخت کامل نسبت به تجهیزات و ماشین آلات مدرن و به روز دنیا و به پشتوانه کادر متخصص، یکی از بزرگترین نامین کنندگان ماشین آلات و تجهیزات مورد استفاده در صنعت باشد.
شرکت پاش کار فعالیت های خود را با ارائه تجهیزات پاشش رنگ آغاز نمود و با پیگیری دقیق روند این بخش، توانست سهم بازار خود را به طور چشمگیری افزایش دهد. راه حلها و تجهیزات ما فرآیند تولید را در بسیاری از واحدهای تولیدی در صنایع عمومی کشور از طریق افزایش اتوماسیون و کارآیی بهبود بخشیده است.
امروزه ما به عنوان یکی از تامین کنندگان پیشرو در تجهیزات و سیستم های رنگ آمیزی و پرداخت سطوح و راه حلهای کلید در دست شامل تکمیل طرح های وابسته به صنایع خودروسازی و صنایع عمومی شناخته می شویم. با گسترش امکانات و استفاده صحیح از منابع تلاش کردیم تا تمرکز بیشتری بر نیازهای مشتری نموده و فعالیت هایمان را به صورت تخصصی تر ارائه نمائیم، لذا واحدهای عملیاتی را به چهار واحد مستقل تجاری دسته بندی کردیم. ما فعالیت خود را به عرضه و توزیع ماشین آلات و تجهیزات، طراحی و مهندسی، پروژه ها و طرح های کلید در دست و در نهایت ساخت صنعتی تقسیم نمودیم.
واحد ماشین آلات و تجهیزات پاش کار به واسطه همکاری با معتبرتیرن تولید کنندگان تجهیزات اتوماتیک و دستی پاشش رنگ و انتقال سیالات در سطح جهان از جمله شرکت های GRACO,WAGNER,SAMES,YAMADA,ABB,ATLAS COPCO طیف وسیع از نیازهای جامعه صنعتی کشور را تامین می نماید.
کمپانی GRACO بعنوان رهبر بازار تجهیزات اعمال رنگهای مایع و پوششهای حفاظتی صنعتی، رنگها و مواد تزیینی ساختمانی و همچنین تجهیزات انتقال سیالات و روانکاری در سطح جهان شناخته می شود.
کمپانی WAGNER که رهبر جهانی بازار تجهیزات اعمال رنگ پودری و مایع است، نمایندگی انحصاری خود در ایران را به بخش رنگهای پودری و مایع به شرکت پاش کار واگذار نموده است.
شرکت پاش کار همچنین نماینده انحصاری شرکت فرانسوی شرکت SAMES ارائه دهنده تجهیزات اتوماسیون خط رنگ و رباتهای تولیدی این شرکت در کشور می باشد بعلاوه پاش کار همکاری گسترده و نزدیکی با شرکت معتبر ABB در زمینه تامین تجهیزات و رباتهای خط رنگ دارد.
بخشی از ماشین آلات و تجهیزات شرکت پاش کار در زمینه رنگهای دو جزئی و عایقهای فوم به شرح زیر می باشد:

تجهیزات پاشش رنگ های چند جزئی

تجهیزات پاشش چند جزئی مانند PROMIX II و PROMIX EASY در صنایع گوناگون از جمله صنایع فلزی،مبلمان چوبی و اداری، ماشین آلات کشاورزی، کامیون و اتوبوس سازی، خودرو سازی، هوا فضا، الکترونیک، صنایع پلاستیک و وسایل ورزشی کاربرد دارند. این تجهیزات توانایی پاشش موادی همچون پلی یورتان، اپوکسی، ایزوسیانات و رنگهای پایه آب و حلال، مواد بسیار غلیظ و پوششهای نهایی جهت براق کردن سطوح را دارا می باشند. این تجهیزات با کارایی آسان و تکنولوژی انحصاری ترکیب رنگها، باعث کاهش پرت رنگ تا حدود ۲۵% می شود.

دستگاه اسپری فوم

.

.

تجهیزات پوشش حفاظتی خاص ضد خوردگی و عایق بندی

محبوبیت استفاده از پوششهای حرارتی و حرارتی خاص در صنایع به طور چشمگیری در حال افزایش می باشد. این پوشش در صورت اجرای صحیح قابلیتهای فراوانی در پی داشته و در نهایت مزایای کیفی و نیز صرفه جویی های بسیاری را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. در این نوع پوشش قابلیت فیزیکی و مقاومت بالا مد نظر می باشد. ماشین آلات ارائه شده توسط شرکت پاش کار برای پاشش انواع مواد دو جزئی مانند پلی یوریا، پلی یورتان، اپوکسی، زینک ریچ و … بکار برده می شوند. نفت، گاز و پتروشیمی، خودروسازی، ساختمان، هواپیما سازی، صنایع دریایی، آب و فاضلاب، صنایع فلزی و متالوژی برخی از صنایعی هستند که می توانند از مزایای منحصر به فرد این ماشین آلات و مواد استفاده نمایند.

دستگاه فوم پلی یورتان پاششی

.

.

تجهیزات مواد تک جزئی

این گروه از ماشین آلات موادی را که از قبل ترکیب شده و به یک ماده تک جزئی تبدیل شده اند، با استفاده از سیستم ایرلس پاشش می نمایند. این دسته از ماشین آلات در صنایعی از قبیل صنایع دریایی و کشتی سازی، سکوهای نفتی، تجهیزات نیروگاهی، آستر لوله و مخازن و کانتینرها بکار می روند.

شرکا پاشکار