- - http://iranpu.com -

حضور شرکت بسپار فوم غرب در PU China 2014

نمایشگاه پلی یورتان چین (PU China) یقیناً، بزرگترین نمایشگاه و گردهمایی تخصصی صنایع پلی یورتان در جهان می باشد. امسال نمایشگاه پلی یورتان چین ۲۰۱۴  PU China باردیگر به محل جدید نمایشگاه های بین المللی شانگـهای برگشته و از ۳ تا ۵ سپتامبر ۲۰۱۴ برابر با ۱۲ تا ۱۴ شهریورماه ۱۳۹۳ برگزار خواهد گردید.

نمایشگاه مذکور محل بزرگترین گردهمایی متخخصان پلی یورتان در جهان بوده و فرصت بسیار مناسبی برای هدف قراردادن بازار رو به رشد پلی یورتان ها توسط شرکت هایی که در این صنعت فعالیت دارند، می باشد.

 از کشور عزیزمان، شرکت بسپار فوم غرب با مدیریت جناب آقای مهندس جلال هوایی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و پذیرای بازدیدکنندگان در غرفه خود (N1-78) می باشند.

 نمایشگاه پلی یورتان

لازم به ذکر است که در پایگاه اطلاع رسانی شرکت بسپار فوم غرب درباره این شرکت می خوانیم:

شرکت بسپار فوم غرب (سهامی خاص) در سال ۱۳۷۹ با هدف تولید فوم‌های مبلمان، خودرویی و اداری تاسیس گردید و فعالیت خود را در کارخانه‌ای واقع در اتوبان تهران-ساوه، شهرستان رباط کریم، سه راه ادران شهرک صنعتی شهید زواره‌ای،نبش خیابان۱۱ پلاک ۲ آغاز نمود.

با توجه به تنوع محصولات بدست آمده از فرآیند تولید و تقاضای بازار مدیران این شرکت اقدام به خرید ماشین‌آلات پیشرفته و به کارگیری کارشناسان مجرب نمودند که این امر منجر به افزایش تیراژ تولید و کیفیت محصولات با نشان بسپار فوم غرب شد که با بسته‌بندی خاص در تمام نقاط کشور توزیع می‌گردد.

شرکت بسپار فوم غرب در نظر دارد با بکارگیری ماشین‌آلات روز دنیا و با توانمندی متخصصین، فعالیت خود را در صنایع خودروسازی و سایر صنایع مرتبط گسترش دهد.

 همچنین این شرکت نماینده انحصاری شرکت SD KOREA (تولیدکننده مواداولیه فوم و اسفنج) و شرکت DUT (تولیدکننده دستگاه های تزریق فوم و اسفنج) می باشد.

 شماره های تماس شرکت بسپار فوم غرب عبارتند از:

چین:

۰۰۸۶۱۵۹۰۰۸۱۵۰۸۹

۰۰۸۶۱۵۸۲۱۶۵۹۶۹۱

ایران:

۰۰۹۸۲۱۶۶۲۱۱۹۹۴

۰۰۹۸۹۱۲۳۸۰۳۰۷۰