- - http://iranpu.com -

ایران پی یو IranPU یکساله شد

۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۲، پایگاه تخصصی صنایع پلی یورتان ایران با آدرس وب سایت www.IranPU.com پس از ۳ ماه فعالیت آزمایشی به صورت رسمی راه اندازی شد.

در قدم اول در صفحه درباره ما، اهداف راه اندازی این پایگاه تخصصی را به شرح زیر اعلام کردیم و تمام تلاشمان به پایبندی و حرکت، هرچند تدریجی به سمت این اهداف بوده است:

اهداف تاسیس و فعالیت ایران پی یو  IranPU 

–   آموزش مفاهیم علمی و فنی مرتبط با صنایع پلی یورتان

–   اطلاع رسانی جدیدترین اخبار، یافته ها و محصولات مرتبط با این صنعت در ایران و جهان

–   ایجاد بستر ارتباطی تخصصی میان فعالین صنایع پلی یورتان ایران

–   ایجاد بازار رقابتی از طریق اطلاع رسانی و بازاریابی تخصصی

–   مشاوره علمی، فنی و بازگانی به صنایع پلی یورتان کشور

–  تلاش برای ارتباط فعالین داخلی صنایع پلی یورتان با بازراهای جهانی

در طول یکسال گذشته بیش از ۴۰۰ هزار بازدید از سایت ایران پی یو صورت گرفته است که بیش از ۸۰ درصد بازدیدها از طریق هدایت افراد جستجو کننده کلمات تخصصی حوزه صنایع پلی یورتان در موتورهای جستجویی نظیر Google به ایران پی یو بوده است.

در این مدت بیش از ۴۰۰ خبر، مقاله، فیلم، پرسش و پاسخ، نیازمندی و نظر در حوزه های تخصصی صنایع پلی یورتان در این پایگاه منتشر شده است. لازم به ذکر است که تلاش کرده ایم تا تمامی مطالب سایت، کاملا اورجینال بوده و از منابع موثق و معتبر، گردآوری، تنظیم، ترجمه و نگارش شود.

همچنین در این یکسال با بیش از ۳۵۰۰ نفر از علاقه مندان، فعالان و متخصصان صنایع پلی یورتان ایران آشنا شده و از طرق مختلف همچون؛ تبادل نظر، تماس، پرسش و پاسخ و ارسال ۱۲ خبرنامه ماهانه پلی یورتان با آن ها در ارتباط بوده ایم.

در این مجال برخود فرض می دانیم که از تمامی همراهان و علی الخصوص اسپانسرهای یکسال گذشته که به ما لطف داشته و کمک نمودند تا بتوانیم هزینه های سایت را تامین کنیم، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

ایران پی یو

ایران پی یو

قطعا فعالیت ما در قالب پایگاه تخصصی صنایع پلی یورتان ایران ایران پی یو  کاستی ها و نقایص فراوانی همراه دارد. از شما صمیمانه خواهش می کنیم ضمن حمایت از این حرکت تخصصی در صنایع پلی یورتان، ما را از انتقادات، نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود بهره مند نمایید.

شما مخاطبان عزیز، ارزشمندترین دارایی ما در IranPU هستید و ما هر روز به عشق نظرات، پیشنهادات، پرسش ها، ایمیل ها و بازدیدهای شما فعالیت می کنیم و انرژی می گیریم.

از شما متشکریم!