افزایش قیمت ایزوسیانات های شرکت Wanhua

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳

شرکت Wanhua که یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده ایزوسیانات برای صنایع فوم پلی یورتان در جهان می باشد هفته گذشته طی اطلاعیه ای اعلام کرد که قیمت کلیه محصولات ایزوسیانات سری Wannate این شرکت از روز ۱۵ آگوست ۲۰۱۴ (برابر با ۲۵ مرداد ۱۳۹۳) به میزان ۶ دلار بر هر پوند در امریکای شمالی افزایش خواهد داد.

 

شرکت Wanhua که یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده ایزوسیانات برای صنایع فوم پلی یورتان در جهان می باشد هفته گذشته طی اطلاعیه ای اعلام کرد که قیمت کلیه محصولات ایزوسیانات سری Wannate این شرکت از روز ۱۵ آگوست ۲۰۱۴ (برابر با ۲۵ مرداد ۱۳۹۳) به میزان ۶ دلار بر هر پوند در امریکای شمالی افزایش خواهد داد. این شرکت تاکید کرده است که این افزایش قیمت علاوه بر افزایش قیمت های قبلی بر محصولات اعمال خواهد شد.

ایزوسیانات یانتای

همچنین در ادامه اطلاعیه این شرکت آمده است که: وان هوا به ارائه قیمت های رقابتی و کیفیت بالای محصولات متعهد می باشد و ضمن احترام به کسب و کار شما از درک متقابل شما قدردانی می نماید.

با توجه به سوابق گذشته، به نظر می رسد افزایش قیمت این شرکت به زودی در محصولات ارسالی به سایر نقاط جهان از جمله ایران نیز اعمال گردد.

about_1