- - http://iranpu.com -

ادغام نیپون (Nippon Polyurethane) در توسو

شرکت توسو در بیانیه ای اظهار داشت برنامه ای جهت ساده سازی  و مختصر کردن مالکیت خود بر شرکت نیپون پلی یورتان با ترکیب کردن آن به صورت کامل با نهاد قانونی توسو دارد.

نیپون شرکتی ژاپنی است که در صنعت پلی یورتان تولید و فروش مواد اولیه [1] را انجام می دهد.

توسو سهام خود را در پلی یورتان نیپون با خرید ۳۵ درصد از سهم شرکت شیمیایی هودوگایا در آوریل ۲۰۰۶ به ۵۱ درصد افزایش داد. توسو بیان داشت سهم خود را به ۸۰٫۲۸ درصد در ماه می سال ۲۰۰۸ افزایش می دهد. توسو کنترل کامل شرکت نیپون را در سال ۲۰۱۲ به دست گرفت. توسو در آن زمان اظهار داشت این عمل جهت بازگشت کمپانی پلی یورتان نیپون (NPU) به سوددهی لازم می باشد.

کمپانی توسو بیان کرد: انتظار می رود تصویب نهایی هیئت مدیره برای الحاق قانونی شرکت پلی یورتان نیپون به کمپانی توسو در ماه می سال ۲۰۱۴ اتفاق افتد و سهامداران در ژوئن ۲۰۱۴ به آن رای خواهند داد و در صورت تصویب این ادغام در ۱ اکتبر ۲۰۱۴ رخ خواهد داد. این شرکت افزود در آن زمان صنعت پلی یورتان ژاپن ناپدید خواهد شد.

مدیریت یکپارچه، بازدهی را در ساختار تولید و عرضه یکپارچه در شرکت نیپون، که در نانیو ژاپن پایه گذاری شده  است را افزایش می دهد.

توسو تدارکات کاربردی را برای NPU فراهم می کند. عملیات زیردستی و زیر شاخه ای NPU، کلرید هیدروژن را که توسو برای ساخت مونومر وینیل کلرید به کار می برد، تولید می کند.

شرکت اضافه کرد اگر یکپارچه سازی ادامه پیدا کند تحقیق و توسعه و سایر کارکردهای دفتر تجدید سازمان خواهد شد همچنین مدیریت در توکیو و نانیو تثبیت خواهد شد.